Ny och fräsch start !

Hej alla, igen :D
Nu har jag åter igen bestämt mig för att komma igång med bloggandet :)
Måste ju publicera alla mina fina bilder någon annanstans än på bilddagboken (a)

Jag ska verkligen försöka ta bloggen på allvar denna gången, och hoppas att fler läser den nu :)

Ska även försöka hitta någon som är bra på att designa layouter och liknande,
för denna bloggdesignen är ganska tråkig, liksom alla andra man kan välja mellan :)
Jag vill ha en personlig och läcker ^^
Då kanske fler vill komma på besök och kommentera lite också?

Fler inlägg kommer, så jag hoppas VERKLIGEN för att just DU tänker lägga til min blogg på favoritlistan nu :)
Tjockhej <3

Kommentarer
Postat av: Mosse

Jag tycker de låter brauu (Y)

ska läsa den varje gång du lagt ut ngt ;) <3

<3

2009-07-01 @ 00:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0