Väntan.

Har världens träningsvärk sen igår >.<

Nu väntar jag på min Bäbi,
vi ska ha några mysiga dar tsm :D
Och äntligen, ÄNTLIGEN har småpojkarna somnat >.<
Ska bli SÅ skönt när de slutat vara så förbaskat busiga xD

Nu ska jag faktiskt inte skriva mer just nu, och det blir troligtvis inte mer på ett par dagar heller
eftersom min Robin kommer ^^
Har inte tid med data då ju :)


Men jag återkommer om nån dag,
då ska jag skriva en sammanfattning om allt som hänt ^^
LOVAR :O

Tjockhej <3

"man vet aldrig hur mycket man uppskattar sin katt,
förrän det är dags att skiljas från den
" <3


Majmaj <3


Kommentarer
Postat av: Husbandmoose

Majmaj<3

vi kmr inte träffas på TVÅ HELA FUKKING VECKKOR :O :'(

2009-07-05 @ 14:40:08
URL: http://husbandmoose.blogg.se/
Postat av: Robin

japp din föralltid :P



och nä klart att du inte har tid med datan när jag är med:D

2009-07-11 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0