Uttråkad. BIG time

Ja. Som rubriken säger, jag är alot uttråkad.
Gav mig på ett försök att skaffa egen hemsida för fotona innan, men det gick bajs.
Fattar itne ett skit, kan dessutom inte sätta ihop en duglig design,
detsamma gäller här på bloggen.
Måste stå ut med gamla skiten -.-'
Stör mig fedt mycket på det.
Vill kunna vara bra på ps och allt det där.

Men iallafall.
Jag hade tänkt börja sälja lite bilder, fotograferade av MOI.
Du kan
*beställa foto, alltså själv bestämma vad du vill ha foto på
* köpa en bild som jag fottat
* köpa alla rättigheter till en eller flera bilder jag fottat.

Låter det intressant?

Jamen så skicka ett mejl eller något :D



Tjockhej <3

Kommentarer
Postat av: Robin

Jasså, du ska tjäna pengar du^^

2009-07-11 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0