Tråkigt? Ja, det är mitt i natten

Jag kan inte sova, jag kan inte ens gå och lägga mig.
har läst ut
Är det någon där?   av Marian Keys.
Den är så sjukt hemsk att jag har brutit ihop två nätter i rad nu.
Dobby, min lilla ängel, försökte trösta mig igår >.<
Han slog till mig på ögat med sin lilla gulletass (som är cepe för han har morrhår där)
och sen slickade han mig under ögat :)
Han är sötast <3

Idag ska jag till älsklingsRobin <3
fy vad jag saknat dig, bäbi :(
Men nu kommer vi ha två mysiga veckor tillsammans innan hemska skolan börjar igen :)
Ser fram emot detta så sjukt läskigt mycket.

Just nu sitter jag och väntar på att något kul ska hoppa fram framför ögonen på mig.
Typ någon skojjig på msn eller något liknande.
För jag har sjukt tråkigt. Och jag är inte sömnig.
Det är drygt >.<
BTW :O
Troll den lilla ligisten har hittat en ny hobby (Y)
Han lägger sig på tangentbordet när man sitter vid datorn xD
Det är ganska enerverande eftersom han ofta trycker på esc när man msn ar :P
Men han är så fluffig att man inte kan göra något annat än förlåta honom.

Nu ska jag se om jag kan hitta någon kulig film att titta på,
innan man iaf försöker slänga sig i sängen.
Ingen kulig bok heller, eftersom alla sex bokhyllor nästan bara rymmer mors dåliga deckare >.<
Avskyr deckare o.O
Därför var det en verklig plåga för mig när vi hade deckartema på svenskan i åttan -.-'
Hoppas inget sånt mög kommer i gymnasiet :O
Då blir jag superdupermegajätteledsen :(

Och nu ska jag bli supermegaduperjätte road därför jag hittade världens bästa film att titta på :D

Tjockhej för mig <3

Troll, det lilla fluffåbäket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0