sammanfattning

De senaste dagarna har spenderats på olika sätt, med RobinÄlskling.
Först var han som sagt här, och gullade med katterna och morfars valp ^^
 Mia ^^<3
En helt bedårande liten Drevervalp :)

Och sen skulle vi åka hem till honom, och han lekte med min kamera i bilen >.<
 Jag ser lite sur ut (a)

Hemma hos honom gick vi och fiskade,
jag fick en liten aborre på kroken, men den släppte :(
Sen fick Robin också en aborre,
Söt >.<

Måste bara få med en liten sak till (a)
Jag kan fotta i sepia och svart/vit med min kamera :D

SKITBRA (Y)

Men nu ska jag inte störa mer, för nu ska jag lyssna på MJ (R.i.P<3)
och kladda lite på msn ^^

Tjockhej <3

"Aldrig mer få höra mor skälla på Maj för att hon tagit hennes pysselsaker" <3

Kommentarer
Postat av: Husbandmoose

R.i.p. Maj och MJ <3

Och wtf, de kan väl dom flesta kameror :P De kan min sugiga med xD .. xD

2009-07-09 @ 21:10:53
URL: http://husbandmoose.blogg.se/
Postat av: Robin

du vem var det egentligen som hittade den inställningen ;)?

2009-07-11 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0