Lite uppdatering !

Tänkte visa upp lite bilder jag tagit de senaste dagarna, med min vackra Sony DSC-W220 som jag fick av älskling av ngn anledning :) (jag klagar dock inte ^^)
De flesta är på min och min mammas katter :)
Två av dem iallafall :) Vi har fyra stycken nu (a)
Men iallafall, följande bilder är på Dobby (randig=min) och Troll (vit&svart=mammas)

     

Eftersom datan är jättesuper seg på att ladda upp bilderna så orkar jag inte lägga ut fler än dem :)
Hoppas ni inte hatar mig ^^
Kanske lägger in fler senare idag, när jag lagt in de från idag på datorn :)
DobbDobb var så söt på mina hjärtkuddar :)
Och så tog mamma lite foto på när de små skitarna (Dobby och Troll) sov på soffan bredvid mig ^^
men nu ska jag vara lite "social" på msn xD
Och sen ska nog jag och mammstramms titta färdigt på Twilight <3
Knark på den filmen, och lite extra knark på Edward och Emmet <3
Och Rosalie som är precis som jag :O

Tjockhej <3

Ps. Vet att jag är lite efter, men du bäbi?  16 månader idag (egentligen igår, 1/7 09 ^^)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0