Konstigt

Fick helkroppsmassage av morsans assistent Jeanette idag,
aj?!
Mina ben värker satan nu, jag hade många spänningar !
Det är därför jag trampar så snett med vänsterfoten,
och det är därför jag får så ont i både fötter och knän.

Men värst just nu är nacken och halsen. Känns som om jag håller på att dra på mig halsfluss...
Yay !

Och imorgon (idag?) kommer Bäbi hit, stannar tills på tisdag :)
Sen ska jag följa med honom hem ^^
Han ska äntligen få träffa Dobby :O

På tal om Dobby,
han och Troll håller på att driva mig till vansinne!
Tuggar på sladdar och blommor och mina ben -.-'

Längtar, längtar tills de inte är kattungar längre -.-'
Dom är JOBBIGA!
Men söta är dom dock (a)

Och min Trassla håller också på att bli sjuk.
Hon har en inflammation i höger baktass, så hon haltar jättemycket, stackarn.
Tror dessutom att hon har både feber och början till öroninflammation.
Igen.
Ska lidandet aldrig vara över för denna stackars hund?


Nu ska jag dock dra mig tillbaka,
måste upp tidigt imorgon och städa klart.
har fått in massa hyllor på rummet nu, så man har äntligen ordning!
Någorlunda iaf, änsålänge :P

Tjockhej <3


"aldrig igen få se Maj, rödglittrig och ögonen fulla av bus, efter att ha röjt på mors pysselbord" <3


Kommentarer
Postat av: Robin

japp äntligen får jag träffa lilla dobby^^

2009-07-05 @ 01:22:41
Postat av: Husbandmoose

Du har fått problem :( .. allt händer dig nu verkar de som >.< (eller ja, dig och runt om dig)

it's sad, so sad, it's a SAD SAD situation(stavning?) ...

och ja.. jag är lite störd nu -.-'...

saknar dig:D<3

Och Majmaj r.i.p <3

2009-07-05 @ 03:18:03
URL: http://husbandmoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0