Inte så glad längre...

Fick reda på att Maj, vår näst äldsta katt, ska avlivas så snart det går.
Hon har blivit jätteskygg och så går hon bara och fräser åt allt.
Detta började t om innan vi fick småpojkarna.

Så nästa gång vi ska till mormor och morfar så ska morfar skjuta henne.
Det är skonsammare än att ta henne till veterinären iaf.
Jag ska fråga om jag får begrava henne i deras gigantiska trädgård.
Eller, om morfar kan göra det.
Jag vill nog inte se henne död, spec inte skjuten.
Fy för vad jobbigt detta kommer bli.
Tänk, vi fick henne när hon var tre dagar gammal...

Men hon mår inte bra.
Där finns nog inte ett enda rätt med henne.
Hon är ballögd, har en extratå på baktassarna, "tum"klorna väcker snurrat på framtassarna,
svansen är knäckt på två ställe, plus att hon skriker som om man står och sparkar på henne, om man så bara tittar på henne.
Hon har alltid varit så...
Men ändå, sjukt jobbigt att hon inte kommer finnas där sen.




Maj <3

Kommentarer
Postat av: Husbandmoose

Majmaj :'( <3

2009-07-02 @ 23:31:34
URL: http://husbandmoose.blogg.se/
Postat av: Robin

Älskling jag är här för dig <3



älskar dig så otroligt

2009-07-03 @ 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0