Här igen!

Efter en drygt lång vecka (nästan) är man då tillbaka by the computer!
Har fottat och fyndat en massa, och hade tänkt publicera en del här på bloggen.
Innan dess måste jag bara fråga:
Finns det någon som kan göra bra layouter till hemsidor !?
Isf, mejlamejlamejla och mejla igen! För jag letar SJUKT akut!

          
Jag och Moose är cepe :P        Världens finaste <3

    

och nu till mina fynd :D
 Världens finaste KEPS :D:D<3  Världens finaste klänning :D
Tre t-shirtar också, men dom har jag inte fottat än ^^

Nu ska jag spela Mario Party 3 på xbox ^^ Nya knarkspel :O
Tjockhej <3


"Aldrig mer få se Maj kura ner huvudet under armen på en när man kelade"<3

Kommentarer
Postat av: Husbandmoose

älskar min Gimliboll <3333

och älskar min Ziraff också :D<3

och älskar dina nya kläder >.<' (dom jag sett)

och... ja :D <3

2009-07-19 @ 23:12:34
URL: http://husbandmoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0