Happyday :D

Idag fick jag reda på att jag kommit in på ES bild :D
Jag är grymt glad, och nu kan jag ägna resten av sommarlovet till att slappa och inte oroa mig mer ^^
Gött :D
Och nu hade jag tänkt lägga upp bilder på Dobby som jag tog igår, när han "sov" på mina hjärtkuddar :D
Han är så söt :O

   

Och, ursäkta, men en till bild, på mig och småkatterna som sover på soffan xD



Vi var lite trötta (a)

Men nu ska jag faktiskt gå och städa klart på mitt rum,
vilket kommer ta LÅÅÅNG tid :P
Jag skriver dock säkert sen igen ^^
Om jag nu har något kul att skriva ;)

Tjockhej <3

Kommentarer
Postat av: Robin

OMG älskling:D så otroligt söt du é :D



Vår dobby åsså för den delen^^

2009-07-02 @ 17:15:36
Postat av: Husbandmoose

Awwh grattis gumman :D

Sjukt kul o höra att du kom in 8D <3

Samma här faktiskt ^^ kom också in på BF (YYY)

Och om jag får och orkar sen, så kanske jag kommer till dig :) Vet inte innu >.<

<3

2009-07-02 @ 17:38:05
URL: http://husbandmoose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0