Bestämt och klart!

Idag har varit en aning bättre.
Har bara haft huvudvärk i sisådär en timme idag, rekord denna månaden iaf.
orkade inte duscha idag dock, så det gör vi imorgon innan bion (Y)
Jag fick beställt en massa tider hos en massa frisörer också idag, det är positivt.
Både jag och trassel kommer vara fina i håret innan semestern.
Mammstramms köpte dessutom blonderingsmedel till mig <3
VÄLBEHÖVT då jag har typ, 7 cm utväxt >.<
Innan skolan börjar måste jag dock ta mig in till malmö, shock (joina, ngn?)
för att köpa underbar grön färg <3
Mitt hår kommer att bli SÅ smexigt :D

Dagens stora plus är att älsklingsRobin har skaffat blogg <3
www.nibor.bloggproffs.se

Minus är att man ska gå på begravning :(    Måste stötta min baby juh <3

Nu när man ändå har kommit in på det dåliga så kanske man ska passa på att berätta att Siv, Majs och Sopans (pojkarnas mor) syster, har blivit överkörd av ngn random idiot i danmark, och dött :(
Fattas bara att den sista av mina små cepekatter ska lämna mig :(

Tjockhej <3

Kommentarer
Postat av: Husbandmoose

JÄVLA IDIOTER TILL SVIN DE FINNS NU FÖRTIDEN :@

NÄR SKA DETTA DÖDANDET SLUTA ??? >.<

JAG FÅR DAMP SNART ! WOOPS, ALREADY HAPPEND -.-



Jag vill se ditt hår LÄTT sen när de e klart 8D<3

2009-07-21 @ 01:53:47
URL: http://husbandmoose.blogg.se/
Postat av: Robin

tack baby<3 utan dig så hade jag inte orkat med allt:(



2009-07-21 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0